sâmbătă, 2 martie 2013

ARIPIOARE PICANTE

INGREDIENTE: 1kg de aripioare superioare (partea mai carnosa), ulei, condimente dupa gust: curry, boia dulce si picanta, oregano, cimbru, 4-5 catei de usturoi, sare piper. Asta am pus eu, cam cate o lingurita din fiecare. 

PREPARARE: Am pus mai intai 2 linguri de ulei intr-o punga de copt goala si apoi am adaugat toate condimentele si carnea spalata. Am legat punga si am agitat-o culcata pe blat (ca sa nu se rupa), pentru a se patrunde bine toate aromele. Se poate lasa si la rece cam 10 minute. Apoi se inteapa punga in partea superioara cu un ac, ca sa iasa aburul. Se asaza punga intr-o tava si se da la cuptor, 30 de minute. Apoi, se scot cu grija aripioarele din punga (sa nu te frigi!) si se mai lasa 10 minute sa se rumeneasca. Se mananca cat sunt calde, cu salata verde si cu linte sau alta garnitura, dupa preferinta. SUNT DIVINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu