sâmbătă, 7 decembrie 2013



SALATA CU QUINOA, AVOCADO SI RODIE

INGREDIENTE: o ceasca de quinoa gata preparata si racita, cateva buchetele de broccoli, o jumatate ardei gras galben, samburii de la o rodie, un avocado, lamaie, cateva frunze de salata verde. Asta am pus eu, dar se poate face cu ce ingrediente ai prin casa.

PREPARARE: se ia o cana de quinoa, peste care se pun 2 cani de apa clocotita cu sare si se pun la fiert 15-20 de minute, amestecand din cand in cand. Dupa ce a fiert se acopera cu un capac si se mai lasa 5 minute pana se absoarbe apa complet. Quinoa isi va mari volumul de 4 ori. Este o cereala foarte bogata in proteine si nu se gaseste decat sub forma bio. Eu am luat-o din mega, de la raionul bio. In plafar e mult mai scumpa. Se pune la racit apoi intr-un castronel. Se poate folosi ca garnituri la salate sau la orice.  Are un gust deosebit. Ingredientele celelalte se spala, se taie, se curata normal. Pentru rodie, e bine sa vizualizezi un filmulet, ca sa stii cum se curata. Eu am pus lamaie pe avocado, fiindca imi place lamaia si ca sa nu se oxideze. In rest, nu am pus nimic. Gustul final= DIVIN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu