joi, 31 octombrie 2013

GUACAMOLE

INGREDIENTE: 3 avocado coapte, o rosie, 4 fire ceapa verde, o lime, 2 catei de usturoi, o mana de patrunjel verde, ardei iute, dupa gust, sare, piper

PREPARARE: se taie avocado, se scot samburii si se curata miezul cu o lingurita.  Se pune intr-un bol de sticla si se stoarce lime ca sa nu se oxideze. Apoi se paseaza cu o furculita. Se taie ceapa si cu frunze, usturoiul se marunteste si el. Rosia se curata de miez si se taie cubulete doar coaja. Ardeiul se marunteste si se adauga in functie de preferinte. Eu am pus mai putin ca era cam iute si nu place tuturor. Am tocat si patrunjelul marunt. Se sareaza si se pipereaza, dupa gust si se amesteca totul. Se pune unul din samburi in mijloc pana la servire. Ajuta impotriva oxidarii. Guacamole este bun si de post. L-am acoperit cu o folie alimentara si l-am lasat la rece sa se combine aromele. Se poate servi cu paine, cu tortilla sau ca garnitura. ESTE DIVIN! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu