vineri, 6 septembrie 2013

PASTE CU VARZA SI CIUPERCI

INGREDIENTE: 250 g spaghete, 250 g ciuperci champignon, o jumatate de varza alba, 3-4 linguri de ulei, o ceapa mare, curry, piper, sare, boia dulce, cimbru uscat, o lingura de legume deshidratate (plafar) margarina pentru uns vasul
PREPARARE: Am rupt spaghetele  in trei  si le-am fiert in apa cu sare 5 minute (cat scria pe ambalaj, fiind mai subtiri. Eu folosesc numai paste barilla). Le-am scurs si le-am amestecat cu putin ulei. Am taiat varza fideluta si am pus-o intr-un castron. Am spalat si taiat feliute ciupercile. Intr-un wok am calit putin ceapa tocata marunt, apoi am pus ciupercile vreo 3 minute si apoi varza. Am adaugat curry, piper, sare, boia dulce, legumele deshidratate, cimbru uscat. Am mai calit varza vreo 5 minute. Am adaugat si pastele si am amestecat. Apoi, am uns un vas de jena cu margarina si am pus continutul. Am dat la cuptor vreo 35-40 de minute. Am mai amestecat o data. Miroseau tare bine... Cum le-am scos din cuptor, mi-am pus intr-un castron si am mancat. Sunt divine! 

2 comentarii:

  1. Arata super...am mancat si eu ceva asemanator si era foarte bun...sunt curios ce gust ii da curry-ul :)

    RăspundețiȘtergere